Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Angels watching over me...





Siste bildet som jeg har malt..vel, er ikke heeelt i mål ennå. Har vært noen intense timer sammen, så kjenner jeg må ha en liten pause fra det før jeg fikser på en av bokstavene og maler kantene. Det her bildet har virkelig vært en utfordring..har holdt på i noen uker nå. Ett klassisk eksempel på at jeg ikke kan frambringe bildene, jeg føler virkelig at de "må komme til meg". I over 2 uker har jeg holdt på i timesvis for å få det slik jeg hadde bestemt, og kjente jeg begynte å komme i mål..men, det føltes heeelt feil..så da var det bare å male over det. For meg føles det virkelig feil å planlegge for mye, er absolutt best å føle meg fram til hvordan det skal bli!:) Hva synes dere? faller det i smak?:) For min del liker jeg jo så godt å male hvite bilder og synes det er fint at englefjærene daler ned fra oven..man ser jo ikke englene, men likevel vet man at de er der...:)

Ps. Fargen på det øverste bildet er mest korrekt..jeg må absolutt lære meg å knipse med kameraet!:)

1 kommentar: