Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Distant






Pjuh...har vært noen laaange dager med maling..but I`m loving it!:) Ikke en dag har jeg vært i seng før ett på natta..det er da kroppen og fornuften sier stopp!:) Kunne sikkert ha malt hele døgnet..eller, noen ganger drømmer jeg jo om maleri, så er vel ikke så langt unna!;P

Men..her er siste verket..ikke heeelt ferdig ennå, skal gjøre det arbeidet som er kjedelig..male kantene!:) Og signere det selvfølgelig!!!:) Får ikke helt perfekte bilder av maleriet, er ett kjempe fint grønnt skjær som jeg ikke klarer helt å fange opp!:)
Bildet er 100x100 cm og heter "Distant"! And, yes..It`s for sale!:)
(Det nederste bildet er nærbildet..med blitzregn, I know..men, dere får prøve se forbi det) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar