Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Vårtegn

..Det er tittelen på det siste kunstverket mitt!:)
Det ser nesten ut som isen holder på å bryte opp og bakken og løvet under, kommer fram..
Bilder går i kalde farger, men har faktisk et lite snev av varme toner i det brune partiet under.
Farger som er brukt er hvitt, sølv, brun, perlemor og blå.:)
Og maleriet er stort..det er to lerret som hører sammen, hvor hvert enkelt lerret er 100x70cm..så sammen, utgjør det litt...og det ser lekkert ut!:) :)
Store bilder er knall fint!!!!
Og ja...glemte helt å si, at maleriet har masse tekstur!!!

Vårtegn har vært utrulig fint å male, har storkoset meg! Har vært så kos at jeg ikke har klart å legge det fra meg..noe som har resultert i 5 timer maling i strekk, bare nå ikveld.
Og for ei gravid jente å sitte på gulvet å male..jupp, kjenner det godt i bena!;)
Jeg må virkelig skjerpe meg!:)

Skal få lagt ut bedre bilde imorn, men må bare gi dere en sniktitt...!
..og ja...har malt litt på staffeliet og litt på gulv..sånn går det når ikke staffeliet rommer begge lerretene.
Så her ser dere meg blandt nisser og juletre..og meg i silkeblusen min..og på gulv uten beskyttelse.. visst ikke mye redd for malingsprut..men, bank i bordet...er nøye og har til dags dato ikkje tilgriset hverken bluse eller gulv!:)

Men, nå må jeg hoppe til køys..klokken er 01.33 og lille pia våkner vel ca 06.30 imorn.. Gjeeesp!




Oh, by the way...maleriet burde absolutt sees in real life...verken tekstur eller farge kommer til sin rett på foto.
Maleriet er til salgs!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar