Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Dokker snille menneska! :)

Tusen takk for alle de fine mailene dere har sendt. Det varmer!! Men, det som varmer enda mer, er
meldingene jeg har fått, om de dere ønsker skal få bildet. Det er selvfølgelig utrulig sårt å høre om de triste skjebnene enkelte har måtte erfare. Likevel, blir jeg rørt av å se at dere bryr dere. At dere tar dere tid i hverdagen til å ønske å glede andre. Og ikke minst vise medfølelse og at vi "ser dem".

Derfor synes jeg tittelen en av dere kom med.."Se meg", passer så utrulig godt. På så mange måter. Det sier så mye..og er noe ett lite barn kanskje kan kjenne seg veldig igjen i.
Selv om jeg har fått høre noen ønsker om hvor maleriet skal gå. har jeg valgt å ikke gi det til en enkelt person. Ikke fordi jeg ikke ønsker det. Men, alle av oss har sin historie. Og det er så mange som er med på å gi..som kanskje vet om ett menneske som "fortjener det". Hvordan i all verden skal man velge mellom sånt?

Så det jeg lurer på nå, er om dere synes BUPA skal få det. Jeg foreslo BUP. Så fikk jeg vite fra dere at det er bare en avdeling, blant tre.
BUPA (Tromsø) består av Regionalt senter for spiseforstyrrelser, Ungdomspsykiatrisk seksjon og barne- og ungdomspsykiatrisk avdeling.
Tenk at vi skal vise dem at så mange bryr seg!! <3
(om det blir dem da) :)

Så hva synes dere? Skal maleriet få gå til BUPA og hete "Se meg"? <3

Gå gjerne inn på kunstsiden min "loneslydahl.com" på Facebook, for å se prosessen..og selvfølgelig, om dette skulle være noe du har lyst å støtte..så skriv gjerne opp navnet ditt, under "love" innlegget, som du finner på siden. Det vil glede meg..og glede deg!! For, for en glede man får av å gi. Og for ikke å snakke om hvor glad de som får det blir! Aah..glede, glede, glede! <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar