Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

The wave

Jeg har gjort meg ferdig med ett maleri idag! Bølger!!! Så utrulig spennende å male..blir jo så mye liv i det, siden bølgene skal se ut som de "skummer over". Dette maleriet er 70x50 cm og er malt på 3D ramme.
Ellers, så kjenner jeg meg skikkelig sliten. Har malt og styrt med kunsten siden klokken 10 i morrest..og nå er klokken 20.58..skitt, mange timer det. Min kjære samboer har hatt barna, så jeg kunne male! Og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har hatt 1 time pause i hele dag..og det var da jeg la ungene. Har ikke spist middag engang..and I love it!! Det er akkurat slik det skal være når man er i malemodus. Når jeg er skikkelig inspirert, så har jeg ikke tankene på mat eller noe annet enn det jeg holder på med. Eneste som er litt kjipt, nakken min henger ikke med..og kroppen er stiv og støl etter å ha bevegd seg så lite! Men, jeg klarer ikke la vær..jeg elsker virkelig livet mitt!! Å male er bare det mest fantastiske som finnes..ja, utenom familien! ;) Nå skal jeg vise dere bildet, og så er det opp å male på "Blåmann" maleriet, som jeg har begynt på! ;)






1 kommentar:

  1. Det e så mektig og tidløst, stort og evig!

    Fremkalle ærefrykt på en god måte :)

    SvarSlett