Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Et bilde imellom..





Innimellom de andre bildene jeg maler, er det godt å ha et "pause" bilde å holde på med!:) Når man har malt i mange timer, er det lett å se seg blind, og da er det best å legge det fra seg. Men, hva gjør man når inspirasjonen fortsatt er der?? ..Jo, man begynner på ett annet!:) Så derfor har jeg andre prosjekter stående på vent. Jeg elsker den hvite landlige stilen, og følte jeg ville male ett maleri som kunne passe til slikt interiør. Et som er dust og godt å se på, som ikke skriker etter oppmerksomhet, men som likevel er ett blikkfang og pryder veggen!:) Jeg er kjempe fornøyd!!:) Dette lerrete er 120x80 cm. så er litt størrelse på det..og det beste jeg vet er å jo å male store bilder. Synes nesten ikke jeg kan få det stort nok!;P (de to nederste bildene er nærbilder av maleriet) Dette bildet var i hovedsak malt for å beholde det selv..det er ett bilde som har fått en helt spesiell plass i <3 mitt!! Meeeen, så har det jo seg slik..at de bildene jeg blir så gla i, vil jeg jo gjerne dele med andre! Derfor har vi fortsatt en stor tom vegg, men..ett bilde som kanskje andre kan bli like gla i som meg!:) Ps. trykk gjerne på bildene for å se nermere på motivet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar