Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Lilla toner

Her er hva jeg maler på i det siste..ett abstrakt bilde i lilla, sort og grå toner med en "dæsj" av gult!:)
Åja..for ikke å glemme at det er jo hvitt i bildet og... ;)
Tenker å la bildet få hvile litt og male mer på det senere..må jo ha ett "pause" bilde!!!!!:)
Ble jo egentlig utrulig dårlig foto av dette maleriet, men sånn er det desverre..meg og mine foto kunnskaper!:)

Bildet et malt med kniv og slikkepott blandt annet..er helt genialt å bruke slike redskaper...og liker nesten slikkepotten bedre enn kniven!:)
Var skikkelig deilig å bare dyppe penselen i maling og la det stå til..male med fullstendig impulsive strøk..ingen plan, utenom at det skulle få være farger som flyter i hverandre.
Startet så fint med gull, men etter noen strøk så byttet jeg om til lilla...også lilla!! Er det advendtsmodus jeg begynner å komme i? Kan ikke huske at jeg noen gang har malt et bilde i slike farger!:)

But it sure was fun!:) :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar