Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

"On top of the world"!

Der skulle jeg jammen vært.. On top of the world! Høydeskrekk som man har, så får man vel nøye seg med at man har vært på "Blåmann" en gang..vel, nesten på toppen av den iallefall!;)




Dette maleriet kom til verden, etter at jeg en dag stod i atelieret og malte. Er så utrulig fint ute nå på høsten, flott lys og fine farger! ..Og jammen var det ikke "et perfekt motiv" øynene mine kunne skue utfor vinduet!! Skyene omfanget fjellene på en så fantastisk måte..nydelig! Ikke hadde jeg fotoapparatet i nærheten..så da var det bare å sprette plasten av ett lerret og sette igang! Før jeg hadde fått skisset ferdig, var skyene oppløst og fjellene sto der i all sin prakt..var bare minnene igjen! ..Så da var det bare å skape..og jeg ble kjempe fornøyd! :) Maleriet er 30x90 cm !;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar