Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Heaven on fire, Lily og Vinterland! ;)

Nå begynner det å bli en stund siden jeg har oppdatert bloggen..beklager kjære lesere!!!!:)
Så nå får dere se hele tre malerier som jeg har laget i den senere tid! Så blir ett lite bildedryss da!;)
"Heaven on fire" er ett av maleriene...fargene går i gull, brunt, blått og bronse. Kjempe fine farger ilag, og etterhvert som maleriet fikk komme til, så jeg at det så ut som en himmel i flammer!

Vinterland er ett maleri som er bygget opp med masse tekstur. Det går i kalde toner og er ett maleri som er malt for oss...elsker det maleriet!!;)

Så var det det siste maleriet.."Lily"! Nesten hele maleriet er malt med hendene, for så å ta siste finish med pensel! Er kjempe fornøyd med resultatet..og for meg ser det nesten ut som et nærbilde av en lilje..derav navnet!:) Fargene i dette maleriet er lilla og ett hint av rosa, litt sort og hvitt!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar