Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Utstilling på Galleri Tp

Idag kom den gode og store nyheten!

Jeg skal ha separat utstilling på Galleri Tp i Tromsø, den 6 Desember 2012!!
Det hele starter klokken 18.00 og jeg stor gleder meg til å vise dere kunstverkene mine!!
Tenk..separat utstilling..ett helt rom med bare mine hjertebarn..er ikke livet bare helt fantastisk herlig?!:) Aah..jeg synes det er godt å leve..godt å leve ut drømmene!:)
Har ca 20 malerier som er klar for å vises fram...så får vi se hvor mange av dem det blir plass til!

Galleriet finner du ved brua over til fastlandet..i Tromsprodukt bygget. Inngangen er på siden av bygget og ligger nede i kjelleren!

Kan du komme..har du lyst og mulighet...du er selvfølgelig hjertelig velkommen!!

Her ser du ett av maleriene som vil vises på Galleri Tp!





Maleriet heter "Flower power". Og husk..du kan ta en sniktitt på hjemmesiden www.loneslydahl.com. Der ligger alle maleriene ute med pris!:)

Velkommen til "Galleri Tp", den 6 Desember klokken 18.00! :),

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar