Om meg

Jeg er ei jente fra Tromsø som er selvlært maler/tegner. Siden 20-årene har det vært min store lidenskap og noe jeg føler ligger til sjelen min. Det er noe inni meg som bare må få komme ut i form av bilder. Inspirasjonen henter jeg i alt fra interiør til naturen, og selvfølgelig følelser jeg bærer inni meg. Bildene mine er malt med akryl, det passer best til spontaniteten jeg vil ha, mens jeg former det til! Jeg maler på bestilling, så om det skulle være av interesse eller at du lurer på noe, må du gjerne ta kontakt på tlf:95806119 eller send mail til: kontakt@loneslydahl.com Sjekk ut hjemmesiden min: www.loneslydahl.com

Gaven e ferdig!

MALERIET E FERDIG, VI HAR EN GAVE Å GIi!!! ♥ ♥

..e jo egentlig ikke maleriet som e gaven, e jo budskapet vi gir!! Om at sammen så har vi mye omtanke i oss og bryr oss om hverandre! :)

Det eneste som mangle no..det e tittel!
Og æ skal så visst ikke bestemme det aleina!
Har du ett passende navn?
Vi e mange kreative sjæle, så e bare å komme med. Æ kan jo si mitt forslag, men det e absolutt ingen selvfølge at maleriet skal hete det.
"The inner light", e d første som slo mæ. Men, alle har vi jo forskjellig oppfatning av bildet, så si gjerne ka du syns passe! :)

Tenk, til no e vi ca. 150 stk som e med på å gi den her gaven! Snille, gode menneska dokker e! ♥
Tenke å lage ett stort kort, kor alle navnan våres skal formes som ett hjerte også skal selvfølgelig budskapet komme med!

Om du kjenne noen som du trur ville hatt glede av å være med på det her, så del gjerne linken. ♥
Men, e viktig at dem går inn på loneslydahl.com på Facebook, og føre opp navnet sitt på "love" innlegget. For pga. facebook sine regla, så får æ ikke se alle delinge som e gjort! :)
(og da kan mange navn gå tapt)

No gjenstår det å male kantan på bildet og signatur..samt kortet!! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar